Seg segare segast!
tisdag, februari 16, 2010 | Author: EeeK
Gud va lat jag har varit på att uppdatera grejer och nu börjar de vara lite försent att snacka om saker som hänt >_< Men jag kan göra ett klent försök iaf

oookeeej få se nu..ja, börjar med Fest hos Pernilla förförra helgen. Hade jag druckit mindre hade jag kunnat berätta mer ;) Men vi började med att sladda runt inne i umeå och sedan tog vi oss vidare ut på landsbygden till nått föreningshus. Där fanns; konstig nötmix, fulla 40+are, dricka och en trevlig fotograf som raggade på Nina utan framgång ;) När vi fyllt kråset med nötmix och diverse dricka for vi in till ume igen där festen fortsatte på tomtebo! Här blir allt lite luddigt men jag tror att de blev lite allmän brottning(?) och ännu mera dricka..tror fan vi drack upp allt? Jag var ganska onykter halva söndagen efter de, fann även en del intressanta blåmärken lite överallt på kroppen =P Har fått en del bilder av pernilla (inte alla) men tror fan att de bara är ngn enstaka som kan pupliceras! Hursom så hade jag jävligt roligt, Pernilla, Nina och Sebbe all credd till er!
Ah juste, vi spelade ju lite badminton på torsdagen åxå, funkade ju riktigt bra med proffs rakets från ÖoB!!




jaa sen har de väl inte hänt så mkt, har varit ute och fotat en del, jobbat i svinhuset, skickat ut jobbansökningar, varit hos en jobbcoach som va riktigt trevlig, födelsedagar, fixat och donat i huset, och spenderat mkt dö tid vid datorn.


Men igår var jag faktiskt på en intervju här på forslunda, jag känner ju dom som intervjua mej så de blev väl lite konstigt, kändes som om jag hade mkt mer att säga..men men, får veta imorrn hur det blir. Ikväll har jag mest målat väggar och planerat lite inför fondväggen, köppt en ny hoddie har jag åxå gjort :)
Nu sitter jag och avnjuter varm choklad med vispgrädde!
This entry was posted on tisdag, februari 16, 2010 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 kommentarer:

On 23 februari 2010 kl. 12:50 , Pernilla sa...

Kass, kassare, Kassast(?) :D
Uppdaterar taskigt för att sitta så mycket vid datorn :P
Vad hände med uppdate om ditt jobb???

 
On 24 februari 2010 kl. 11:52 , Malin sa...

Ja du suger på att uppdatera! hehehehehehe

 
On 28 februari 2010 kl. 12:47 , EeeK sa...

ja, jag suger totalt..!