Out of the closet
fredag, februari 26, 2010 | Author: EeeK
Okej, jag har faktiskt lite att skriva om nu, så få ta tummen ur arslet och uppdatera. De är konstigt, när de inte händer så mkt skriver jag mer än när de händer saker, underligt.. Anyway för dom som har missat de så har jag fått ett jobb! heltids vikariat i 6 mån på forslunda! Känns bra att komma igång igen, och lite pirrigt, jag börjar nu på måndag! Jag har ännu inte riktigt förstått mina arbetsuppgifter, verkar bli lite allt möjligt. Vet precis vad jag ska göra när jag får lön igen, uppdatera garderoben! har inte köpt kläder på evigheter känns de som, kul att kuna köpa de man verkligen vill ha! Och på tal om garderober så har jag nu en egen "walk in closet" yeeeeees! Har tillbringat stor del av min tid där inne å fixat och ordnat, de blir riktigt bra!

Sen har vi haft, eller har, storstädning i huset. en riktig utrensning så just nu äre ännu mer stökigt än vanligt, trots de har vi slängt otroliga mängder av gammalt skräp. Jag får fortsätta utrensningen själv just nu när pappa är på studieresa med jobbet, kommer hem imorrn kväll. Jag måste få de fint till på söndag för då fyller han 55! Gaah va svårt de va att komma på ngt att ge, men tror jag har listat ut de nu! ;)

ojoj va långt inlägg detta blir, orkar ni fortfarande läsa? jag har mer att säga ;)
Håller på att fixa rummet, går lite långsamt, men väggarna är ju tyyyp klara och listerna, måste måla taket och röja upp och inreda..sen har vi fixat in internet så jag slipper sitta här i vardagsrummet vilket inte är så kul(även om de blir två flugor på smällen nu under OS, surfa + hänga med i tävlingarna)

sen då? jo blir troligen fest imorgon, eller? =P I så fall Yippiiii! Och på lördag kanske jag får träffa Malin? :)
Finns massa mer att säga men då blir de drygt att läsa, för mkt av de goda så att säga \=)

Nu måste jag bestämma mej..varför varför är det så svårt? Kan ingen bara säga vad jag ska göra? Jag är så osäker och ja, skräckslagen..!
This entry was posted on fredag, februari 26, 2010 and is filed under , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kommentarer: